Consulta el plano del Museo

Consulta el plànol del Museu

• Vols conèixer millor el Museu per gaudir a fons dels nostres espais? Doncs no ho dubtis i consulta els plànols del museu que posem a la teva disposició, per tal de no perdre’t res!

•

Sabies que el Museu és un espai viu que ofereix serveis per tots els públics?

•

1. · Espai infantil: on els més petits gaudiran de jocs i entreteniment.

2.

• · Botiga: on podràs trobar llibres, objectes de col·leccionista i autèntiques joies que et transportaran als inicis de la història del ferrocarril.

•

• · Sala audiovisual: gaudeix de filmacions inèdites, pel·lícules i gravacions per conèixer de més a prop el món dels trens.

•

• · Exposicions: passeja per les sales del museu i descobreix tots els objectes que conservem.

•

• · Espais exteriors: sense dubte, la rotonda de locomotores originals et deixarà sense paraules. Coneix la història dels primers vagons de passatgers, l’exposició de locomotores Talgo, mira de prop la locomotora Mataró i coneix tots els vehicles que tenim. Visita més que obligada!

•

Descarrega’t els plànols del Museu i no deixis de visitar cap racó dels nostres 13.500 d’instal·lacions. Pots consultar el plànol en set idiomes:

• Català

• Castellà

• Anglès

• Francès

• Italià

• Alemany

• Rus

•

I ara, fem un repàs als 10 punts emblemàtics de l’espai que has de visitar sí o sí:

Museu

• 1· La taula d’enclavaments de l’Estació de França: que regulava el tràfic ferroviari.
  •
  • 2· Parc de Núria i zona de pícnic: gaudeix d'un moment de descans mentre els nens es diverteixen al parc.
  •
  • 3· Espai Gumà. El ferrocarril de Vilanova: el nostre dipòsit d’aigües, que ara acull una exposició.
  •
  • 4· Rotonda i col·lecció de locomotores: amb vies i un pont giratori que permet el moviment de les locomotores.
  •
  • 5· Tren del Centenari: la locomotora Mataró, de 1948.
  •
  • 6· Cotxe americà Harlan i Bogie de fusta: una autèntica joia de vagó de passatgers.
  •
  • 7· Espai mercaderies: avui, fa la funció d’una petita sala de projeccions audiovisuals.
  •
  • 8· Espai Talgo i vehicles: podràs gaudir de la col·lecció de vehicles més important que existeix.
  •
  • 9· Infraestructura ferroviària: coneix els amples de via o la senyalització, entre d’altres.
  •
  • 10· Passeig entrevies i baixador: passeja al voltant del Museu i coneix els elements més importants.
  •

No t’han entrat ganes de venir a visitar-nos? Doncs no ho dubtis, apropa’t al Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú i coneix tot i més sobre la història del ferrocarril. T’esperem!